Hot,Typical,Vogue

Hot,Typical,Vogue
9A+ SPM US

16 April 2010

Rizwan dan Akim

rizwan rizwan dan rizwan. adoiilaa
nak pindah bukan nak bagitau
bila org tanya

'wei rizwan, kau bila pindah?'

rizwan jawab ;

'kalau kau tgk aku tkda, mknenye aku d pindahlah'

aiseh...

SAMPAILAH SATU SAAT TU....

hari ahad bersamaan 11 april iaitu hari jadi rizwan jugak...
aku (cmah) , syakirah dan zafirah
masuk dlm kelas nak ambil buku...
ternampak lah pesanan si rizwan kat whiteboard
dia tulis contact info dia,
pastu dia kata jgn lupa tu hari jadi dia


sedih gila time tu... kehilangan pelajar 4 abi
zafirah siap duduk kat tmpt rizwan ag, sedih lh katakan...
syakirah pun sedih.. yg lain aku tk tahulah, sebab aku tk jumpa dorg plak ari ahad tu...


AKIM pulak,
hurm, hari tu hari selasa kot... tk silap aku selasa
time tu ada class, pastu ada budak mana entah ckp ustz mohamad nak jumpa akim

then, kami pelajar 4 abi except for akim pergi ke lab... (tk igt wktu bio, physics atau chem)

then, dh abis masa belajar tu, kami turun semula ke kelas...
tgk2 ada nota kat meja akim
dia suruh kitaorg passkan buku teks dia kat cikgu meme (our class teacher)


sekali lagi, seorg pelajar meninggalkan 4albiruni... hanya dlm masa 3 hari?
hurm, kenapa tak bagitau kami awal2?
sedihnya...

sejak dari itu, semua pakat2 nak pndh,
dgr cerita, yap, fhrl, ariff nak pndh.. siapa ag eh?
ha, syakirah nak pndh and, dgr cerita, intan pun nk pndh ..

:(

apa2 pun, kami saki baki 4 albiruni mendoakan kejayaan korang yg dh pndh. korg tetap 4 albiruni!

till then, bye ;)

1 comment:

  1. Sedihnya ...
    sunyinya kalau mcm ni..sian,.
    tp dmi masa dpn jgk..
    untuk berjaya msti berfikira jauh berpositif !
    hmm..

    ReplyDelete