Hot,Typical,Vogue

Hot,Typical,Vogue
9A+ SPM US

03 February 2011

new comers :)

New Year, NEW BIRUNI ;D

feb 2nd, genap setahun birthday biruni eh. in other means, genap setahun lah kte kte berkawan dan berkenalan. haha. happy anniversary lah sng cte.

just as we expected, the whole form4 akan ade class streaming and the top30 students will be transfered to the elit-class . and 10 orang yg bjaya dapat are those who i have mentioned early before;
sesyndraa
hilman
irham
barath
mustaqim
jannah
shamiha
siva
suba
zafira


seriusly, biruni without them rase dull glerr. no more stupid jokes from sessy and hilman. (HAHA) and kurang sudah aksi sakat menyakat dalam biruni ;( but then, so far kteorg still mcm dlu since our friendship bond sgt kuat mgalahkan electrostatic&intermolecular force. ahaks ;)

well, 10 keluar, mesti ade masuknye, rite ? haha. kami mengalu-alukan kedatangan 14 orang geng baru kami yg mostly dtg dari battani and sorg dr haitham. heh ;) here are they ;

faza
aishah
atika
anis
aman
nadia
hazman
azrul
syafiq
ikhwan
adi
syahmi
helmy
azam


but then since azam kami dah pindah, so biruni left to 32. :) kalu tgk dr segi members mmg btambah la dr thun lepas from 29 to 32. haha. tp kami sgt gembira dgn ahli baru biruni. :)

to the new comers, we welcome all of you with our gle-gle sengal attitude and open arms.
moga moga korg sume gembira duduk bwh satu bumbung dgn kami. heh ;) it takes time to get along with new things, totally understood.

posted;
kiwi aka maryam naqibah :)

31 December 2010

School :DD


Ha ! confirm la masing masing tgh packing mood kan ?
aku sendiri pun blom pack lagi . gila malas tau .
Kita kena sampai daftar dalam pukul 7 sampai 12 kalau ta silap.
sure yang dari selangor kl gerak awal . adoi ape la skolah ni-.-
lepas tu tahun depan streaming . merepek btol
Dorm pun mungkin streaming . kan senang kalau streaming skolah skali . nak sangat STREAM . amik !

Di sini , kami dari 4 Al-Biruni ingin memohon maaf sepanjang kesalahan kami sepanjang 2010 yea.
Mane tau terkutuk , terperli , tertumbuk , terlempang atau ape ape ter lah .
Maafkan kami ye:DD

HAPPY NEW YEAR
2011

Hello 2011
byebye2010
-fr-

19 December 2010

Alert ! Alert !


Ha guys , dah siap HOMEWORK ke blom ? hehe
ye ye , saye tahu . kite pun bercuti gak . tp homework tetap HOMEWORK
yang penting ni ha , BIO ngan MATH MODE .
MATH MODE tu masuk markah exam tau nanti , pastikan siap^^

Cuti cuti jugak , tp ingat tahun dpan
SPM !

SELAMAT MENYAMBUNG CUTI SEKOLAH !
Jom SHOPPING barang sekolah ! oh oh , sambil menyelam jgn lupe minum air . shopping je bnde lain skali
tgh SALE ni ! :DD

MERRY CHRISTMAST
Kepada yang menyambut:DD
-fr-

01 December 2010

Azliza azhan ;)





Di sini , 4 AL-BIRUNI ingin mengucapkan
SELAMAT HARI LAHIR ya ,
sudah tua skarang , harap makin tinggi la ,
btw , kami semua sayang anda ,
semoga murah rezeki dah semoga sntiasa berbahagia di samping KAMI
serta family tersayang ;D



HAPPY BIRTDAY !!!

-fr-